Glasögonbekymmer :((

Då jag haft problem med mina glasögon nu i tre dagar , glaset lossnar och dom sitter snett och trycker på näsan, så har jag inte kunnat varken läsa eller skriva. Dom gamla glasögonen är helt enkelt för svaga.

Nu är dom inlämnade hos Synsam för en riktig översyn om varför glaset lossnar hela tiden.

Har gjort så i ett år nu och glasögonen är endast 1,5 år gamla..

Nått galet är det med dom . Har sprungit in dit med dom minst en gång varje månad för att glaset lossnat och dom har då endast skruvat fast det plus att dom tre ggr fått byta ut hela mittenstödet som rent av gått av trots att det är titan.

Måste vara nån felkonstruktion.

Så jag får vackert vänta nu en dag till verkar det som innan jag kan läsa igen.

Var riktigt svårt skriva dessa rader bara.

F*N så dåligt jag ser .

Tur nog är det mest läsa och skriva som inte funkar.

 

Hoppas jag får tillbaka dom i morgon. Har flera tidningar som jag inte kunnat läsa.

 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Christina

Blogg om mina fundering mitt i livet

RSS 2.0