Dag 2 på festival och jag kör hårt !!

Blev ytterligare en festival sväng igår kväll. Inte för att jag var på topp precis men bestämd som jag är så skulle jag det trots att varje del av kroppen värker i smärta.

 

Skulle kanske skippat morgonrundan för att hinna vila ikapp ordentligt men som vanligt blev det inte så. Jag gick den timme jag brukar trots att benen knappt ville gå framåt. Släppte som tur var efter ett tag men det satt hårt inne. Kom runt hel och hållen utan missöde men det tog sin lilla tid. Ingen rekordfart med andra ord.

Sen hann jag vila nån timme innan vi skulle ge oss av till stan .

 

Igår var det RixFm-festival så det var fullt med folk . Denna gång var medelåldern betydligt lägre. Massor med barnfamiljer då musiken passade unga också. Lite trångt var det så det var tur jag hade rullatorn hålla mej i då folk klämde sej mellan flera gånger där vi stod. Fick flera armbågar i ryggen och dom sparkade till hjulen på rullen flera ggr. Ingen hänsyn där inte.
Nåja jag stod på benen tack vare rullen så det ar ju bra.

Spelningen varade i två timmar så jag var helt slut i benet och armarna efteråt. Kunde knappt röra mej . Så vi blev inte kvar nån längre stund då jag ville hem och få sträcka ut ryggen och vila ben och armar. Fy sjutton så tufft det var ta sej till bilen.

 

Sen satt jag uppe mest hela natten för sova var bara glömma. Somnade en stund men vaknade efter knappt två timmar då det värkte i benet och armen så det inte gick sova mer. Steg då upp och såg på Tv några timmar innan jag blev så slut att jag kunde somna om och få två timmar till.

Men pigg??? Nä knappast.

Men vad gör man inte för att få lite skoj i all trista vardag.

Måste passa på fast det är jobbigt.

Synd bara att det är flera dagar på rad. Hade varit bättre med lite utspritt men nu är det fastivsl så det är bara gilla läget.

 

 
 

 

Avstod från nån runda idag då benen bara inte ville vara med. Maken fick gå med vovven istället.

Måste ju orka med en kväll till.

Blir ingen lång kväll idag heller men en artist vill jag se i alla fall. Petra Marklund blir det.

Sen får vi se om det blir nått mer. Beror på om orken finns . Ska försöka samla alla krafter jag har och stoppa undan min smärta en gång till.

 

Sen blir det vila i flera dagar skulle jag tro för att hitta tillbaka till normalontläget. Just nu r det väldigt långt borta.

Och kanske kunna få lite sömn på köpet. För nu börjar jag känna mej mer än lovligt sliten.

Känns som bomull i huvudet.

Trögt och segt som tuggummi. Mer än vanligt även om man nog är rätt trög annars också :)

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Christina

Blogg om mina fundering mitt i livet

RSS 2.0