Det går åt He***te i alla fall :(

Ja hur ska jag börja. Ingen bra natt men bättre. Ingen bra kväll igår men bättre.

Tror den värsta smärtan kulminerade igår kväll men inte för att försvinna. Satt hela kvällen med tennisbollen tryckt i ryggslutet för att leda bort bensmärtan och det lättade lite. Nu är jag jätteöm där i stället men det är åtminstone inte lika ilsket som bensmärtan. Än är den ilsken men lite bättre än gårdagen.

 

 

Hade lika svårt somna men somnade till slut av ren utmattning och sov i nästan 4 timmar i sträck.

Bra ? Nja kanske inte men bättre än 1 timme i alla fall. Man får nöja sej med det lilla också.

Men pigg? Nä inte riktigt.

Piggare? Ja självklart . Men helt pigg blir jag nog inte förrän jag får sova en hel lång natt helst flera nätter på rad.

 

Känner i kroppen och knoppen att sömnbristen sitter precis överallt. Varje fiber i kroppen känns smärtsamt och det är luddigt i huvudet. Fats det kanske det alltid är vem vet.

 

Steg i alla fall upp och åt frukost när jag vakande och gick sen och la mej en stund igen. Var sliten så jag tänkte att om jag försöker kanske jag kan få en timme till eller två. Till slut blev det en sorts halvdvala i en timme innan det kröp i kroppen och det var dags gå upp. Tittade ut och såg många hotfulla moln men tänkte att om jag går nu på en gång kanske jag hinner runt innan regnet kommer.

 

Sagt och gjort vi gav oss iväg jag och vovven. Benen var faktiskt otroligt pigga , piggare än igår , Så det gick rätt bar gå i raskt tempo....mitt raska tempo alltså.

Vi kom hem utan att regnet hann så vi var torrskodda och det var skönt. Tror benen var extra snabba för att inte få nått regn . Men vi hann inte mer än hem så kom det. Regnet alltså.

Det kom en rejäl skur så det var skönt vara inne då.

 

Efter duschen var det rätt ont i ryggen och benet. Min raska promenad kändes rejält. Gick kanske ut lite väl hårt med tanke på att jag hade ont men nu är det gjort och nu känner jag det med besked. Det är rent åt He***te vad det tar ont. Inte skönt ligga ner, inte skönt stå upp, inte sitta , inte gå.

S k i t också.

Nåja det var ju inte bra innan heller så vad var det att vänta.

Vädersmärta på det också.

Ingen tur har man med nått. Inte för att jag är van vid det heller.

Det går åt helvete i alla fall. ”

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Christina

Blogg om mina fundering mitt i livet

RSS 2.0